Inspiroivin kalenteri


This is my success story 2020 

Katsokaa, kuinka  kauniin kalenterin ostin vuoden vaihteessa! Halusin kalenterin, joka pitää arkeni ja unelmani kasassa myös äitiyslomalla. Arjessa, jossa tahmatassutaaperon kanssa kaikki puhelimen sovellukset tuntuvat hajaantuvan kaaokseksi, on turvallista pitää käsissä myös jotain konkreettista. Kirjoittaa paperille konkreettisia suunnitelmia, unelmia ja tavoitteita. Niitä arkisia, kuten muista tilata ristiäiskukat, niitä uskaliaampia, ilmoittaudu agilitykisoihin ja tavoitteellisimpia: löydä arjesta rako opettaa koiralle in-in.

Kalenteri on paitsi kaunis kuin karkki, se on myös koukuttava. Joka viikkoisen to do -listan haluaa päivittää. Ja pitää huolta, että hommat tulee tehtyä. Palkinnoksi saa ruksata ympyrän - done! Käsittämätöntä huomata inspiroituvan koiran kynsien leikkuusta, mutta näin siinä kävi - koskaan aikasemmin en ole yhtä täsmällisesti muistanut vilauttaa kynsisaksia villapalloilleni. 

Kalenteri oli löytö LuKLabelilta. Bongasin sen vuodenvaihteessa somemainoksista - onneksi siis tuli sekin hetki tuijotettua kännykän ruutua ;). Samalla tutustuin LuKLabeliin yrityksenä - ihanaa löytää uusia inspiroivia yritystystarinoita. Enkä ole lainkaan yllättynyt, että tämänkin takana on äiti-ihminen. Kaiken tämän kaaoksen keskelle sitä itsekin kaipaa jotain, joka pitää aivot ojennuksessa, antaa muuta ajateltavaa ja muistuttaa, että olemme todellakin muutakin kuin vain äitejä.

Itselleni tuo "muu" on ollut pitkälti agilityä. Nyt kun agility on poikkeusolojen vuoksi tauolla, enkä saa taattua keskiviikkoiltaista omaa aikaani ja kisaviikonloppuja aloin kaipaamaan jotain. Jotain, joka olisi vain minun. Ja mitä enemmän me tässä nelistään perheenä 120 neliössä pyöritään ja samoja asioita päivästä toiseen toistetaan, sitä enemmän sitä Jotain kaipasin.

Onneksi LuKLabel oli aktiivisessa seurannassani. LuKLabel ei nimittäin ole pelkkä yhdestä suunnasta yhtä tekevä verkkokauppa vaan aktiivinen yhteistyön rakentaja. Esimerksiksi tuotteet suunnitellaan yhteistyönä suoraan asiakkaiden kanssa, toteuttamalla heidän toiveiden mukaisia ajattomia tuotteita. Mukana on 40 henkinen LuKLabel Design Team, jonka unelmia viedään yhdessä eteenpäin. Tällä kertaa mukaan haettiin aktiivista Brand Marketing Teamia ilosanomaa levittämään ja ilokseni pääsin mukaan. En voisi enempää innoissani olla, kun pääsen testaamaan kalenterin lisäksi myös muita särmikkäitä ja laadukkaita kodinsisustus- ja lastentuotteita.

Tutustu LuKLabelin tarinaan ja valikoimaan täällä.

Brändilähettiläisyyttäni voi seurata Instagramtililläni @ainostelija, sieltä bongaat ensimmäisenä myös tarjolla olevat alekoodit, arvonnat ja muut mielen piristykset. 

Be the reason somebody smiles today. 



Kommentit

Suositut tekstit